Support

Vragen of verzoek tot support? Hier vind je een gratis vraagbaak, instructievideo’s, toegang tot onze actieve gebruikerscommunity en onze contactgegevens.

  • Gratis vraagbaak

    ThermoSmart heeft een handige online kennisdatabank. Zo kunnen we je altijd en overal snel helpen als je een vraag hebt over ThermoSmart. Bijvoorbeeld over de wifi-verbinding of over het aansluiten van de ketel interface. Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen en meer!

    De kennisdatabank opent in een nieuw scherm.

  • Instructievideo’s

    Nieuwsgierig naar hoe je ThermoSmart gebruikt? Via deze link kom je op ons YouTube kanaal met handige instructievideo’s over het gebruik van de ThermoSmart. Daarnaast hebben we andere boeiende video’s die interessant voor je kunnen zijn.

    YouTube opent in een nieuw venster.

  • Service

    Heb je een probleem met de ThermoSmart of een technische vraag? De meeste antwoorden vind je snel op onze kennisbank. Kom je er toch niet zelf uit, vraag dan hulp van onze support medewerkers. We helpen je dan zo spoedig mogelijk.

  • Vervangde onderdelen

    De geleverde kwaliteit wordt continue gemonitord. Bij uitzondering kan er sprake zijn van een defect. Wij geven 2 jaar garantie op onderdelen en arbeid. Als je thermostaat ouder is dan 2 jaar kan je hier vervangde onderdelen bestellen.

  • Retourneren

    Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:

    • Meld je retour aan door een verzoek in te dienen bij onze support afdeling
    • Je ontvangt van ThermoSmart een bevestiging dat de retourzending oké is.
    • Verpak het ThermoSmart product (in originele verpakking) zodat het product onbeschadigd bij ons aankomt.
    • Zodra de artikelen in goede orde zijn ontvangen, wordt jouw aankoopbedrag binnen een week gecrediteerd.
    • De kosten voor retourzendingen zijn volledig voor jouw rekening. Defecte producten worden niet door ons vergoed.
  • Telefoon

    Helaas zijn wij (nog) niet telefonisch te bereiken. We hopen dat je hierboven voldoende informatie hebt gevonden waarmee je vragen zijn beantwoord.

  • Andere vragen

    Heb je algemene vragen die niet beantwoord worden in bovenstaande links? Vul dan ons support formulier in.
    Om sneller/beter te kunnen helpen vragen we een account aan te maken of in te loggen.

    Bij het indienen van de support vraag wordt het HardwareID van de ThermoSmart gevraagd. Deze staat op de sticker op de achterzijde van de ThermoSmart.